سرباز منتظر

برا شادی روح شهدای گمنام و عموی عزیزم مفقودالاثر مرتضی باقری و شهدای اسلام صلوات

سرباز منتظر

برا شادی روح شهدای گمنام و عموی عزیزم مفقودالاثر مرتضی باقری و شهدای اسلام صلوات

سرباز منتظر

(به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم)
خدایا ان ده که ان به...
خدایا کمکم کن تا شهدا را خوب جلوه دهم و ارزش چادر را بیان کنم.اللهم صل علی محمد و ال محمد(ص)
"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ
وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا".
از این به بعد از خاطرات شهدا از نماز شبشون براتون مینویسم ولی صلوات برا شادی روح شهدا یادتون نره
به شلمچه خروش نینوا بود نوای چاوشان کربلا بود

میان زایران معبد نور حسین فاطمه با مرتضی بود

پیام های کوتاه
  • ۱۸ فروردين ۹۳ , ۱۳:۴۶
    آرزو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

توبه


 

خدایا توبه می کنم

از اینکه حسد کردم

از اینکه زیبائی قلم را برخ دیگران کشیدم

از اینکه مرگ را فراموش کردم

از اینکه منتظر ماندم تا دیگری ابتدا به من سلام کند

از اینکه ایمانم به بنده ات ، بیشتر از ایمان به تو بود

از اینکه حق والدینم را ادا نکردم

از اینکه در جای که لازم بود امر به معروف ونهی از منکر نکردم

از اینکه واجبی را به خاطر مستحبی رها کردم

از اینکه تعهد هائی که با خدای خویش بستم ، بشکستم

از اینکه ایثار نکردم

از اینکه درنمازم به چیزی جز به تو فکر کردم

از اینکه تعهد کردم مواظب اعمالم باشم ولی نشدم

از اینکه درسختی ها به جای تو به بنده ات رو آوردم

از اینکه از سر کینه برای کسی ، دعا یانفرین کردم

از اینکه غیبت کردم واز دیگران بد گفتم وخود را نیک جلوه دادم

از اینکه کارهایم را برای ریاست طلبی وشهرت انجام دادم

از اینکه درکارها تنها خود را محور قرار دادم نه خدا را

از اینکه چشمانم را از نگاههای فساد انگیز نپوشاندم

از اینکه سنجیده وحساب شده وبا فکر سخن نگفتم

از اینکه قول دادم ولی خلاف عمل کردم

خدا توبه میکنم ولی باز هم می دانم که توبه را ممکن است بشکنم
 
اما تو کمکم کن و تنهایم نگذار...

///////////////////////////////////////////////////////////////



می آیم

به درگاهت

با اشک ... با کوله باری که جز گناه و شرمندگی چیزی به بر ندارد

و تو ... سخاوتمندانه بخشش می کنی

سبک می شوم ... می روم



و هنوز اندکی نگذشته

باز می گردم

در پی طلبی دیگر ... در پی بخششی دیگر

و تو...

خدایا

   خوش به حالت

                ... چه صبری داری


  • مفقود الاثر

نظرات  (۸)

  • دختر ایرونی
  •    ایام فاطیه تسلیت می گم به تمام عاشقای اهل بیت

    سلام مومن .خیلی خوب بود .اشکم در اوردی . دلنشین بود.

     

    من از بی قدر ی خار سر دیوار.دانستم که ناکس کس نمی گردد از این بالا نشینی ها/     

    صلوات

    بلندتر ختم کن 

    پاسخ:

    منم تسلیت میگم

    نوش ذهنتون

    شما هم دعام کنید

    سلام
    جدا موندم خدا چه صبری داره
    واقعا عالی بود
    خدا قوت
    پاسخ:

           علک سلام

    ممنون از لطفتون

    یا علی

  • mosafer karbala
  • سلام
    مطلب جالبی بود ولی خیلی طولانی

    بروزیم با .....

    پاسخ:
           ممنون از لطفتون
  • قلبم را ب حبّ ت خوش دار ..
  • ایام مبارک

    سلام
    بروزیم با مطلب شیعه 2 بال دارد ..
    یاحق
    پاسخ:
    یا حق
    الهی و ربی من لی غیرک
    "سلام علیکم، ایام سوگواری بر شما تسلیت"
    شما دعوتید...

    از این به بعد، پایان نامه ها، پروژه ها و تحقیقات مان را با قالب های مذهبی ارائه دهیم.

    دانلود رایگان قالب های زیبای مذهبی برای نرم افزار پاورپوینت:
    موضوع موردنیاز خود را مطرح کنید تا در صورت امکان قالبی متناسب با موضوع شما طراحی کنیم.

    ضمنا با کمال افتخار منتظر انتقاد، پیشنهاد و دیدگاه های شما هستیم.  یا علی
    پاسخ:
       علیک ممنون دوست عزیز
  • کبوتر حرم
  • یارب ... من لی غیرک....
    پاسخ:
    یا رب
  • دختر مشرقی
  • سلام دوست عزیز.لینک شدین
    پاسخ:
    ممنون از لطفتون.
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی