سرباز منتظر

برا شادی روح شهدای گمنام و عموی عزیزم مفقودالاثر مرتضی باقری و شهدای اسلام صلوات

سرباز منتظر

برا شادی روح شهدای گمنام و عموی عزیزم مفقودالاثر مرتضی باقری و شهدای اسلام صلوات

سرباز منتظر

(به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم)
خدایا ان ده که ان به...
خدایا کمکم کن تا شهدا را خوب جلوه دهم و ارزش چادر را بیان کنم.اللهم صل علی محمد و ال محمد(ص)
"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ
وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا".
از این به بعد از خاطرات شهدا از نماز شبشون براتون مینویسم ولی صلوات برا شادی روح شهدا یادتون نره
به شلمچه خروش نینوا بود نوای چاوشان کربلا بود

میان زایران معبد نور حسین فاطمه با مرتضی بود

پیام های کوتاه
  • ۱۸ فروردين ۹۳ , ۱۳:۴۶
    آرزو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

دختر و پسر سرزمین من:


دختر سرزمین من
احساس میکنم این روزها معنای زیبایی را گم کرده ای
باور کن زیبایی در چشمهای امانتیه رنگ روشن و
 لبهای برجسته کرده سرخ نیست
باور کن هر چه قدر هم دماغت را کوچک کنی و
سر بالایش کنی زیبا نخواهی شد
باور کن پوست سیاه و
 سایه های سفید زیباترت نمیکند
دختر سرزمین من
ملاک های زیباییت را تغییر بده
زیبایی ظاهری هر فرد همانیست که خداوند در
 وجودش قرار داده
زیبایی ظاهر زمانی به چشم خواهد آمد
 که تو قلب پاکی داشته باشی
 آنوقت همه تو را زیبا خواهند دید
با دقت به اطرافت نگاه کن
خلاقیت دست دکتران جراح همه را یک شکل کرده
باور کن این زیبایی نیست
این تو را به عروسکی تبدیل میکند
در دست انسان های ظاهر پرست و کثیف
که تو را برای عیش و
 عشرت لحظه ایشان میخواهند
دختر زیبای سرزمین من
از صمیم قلب برایت آرزو میکنم زیبایی حقیقی
گم شده ات را دوباره پیدا کنی


و اما پسران  مان

پسر سرزمین من :
دیروز مردان غیور سرزمینم مردانه در میدان میجنگیدند . . .
معلوم هست کجایی ؟؟

«وَمَا لَکُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِینَ:

 چرا شما بی غیرت هستید و حاضر نیستید در راه خدا

و مستضعفین جنگ کنید(النساء/75) 
خیلی وقت است تو را گم کرده ایم !!!
امروز داری توی آرایشگاه ها ابرو بر میداری ،

 مو رنگ میکنی ، دماغت را سر بالا میکنی

دختران سرزمین من نیاز به مردی دارند که

در دشواری ها همراه و همیارشان باشد

 آنقدر قوی وغیور باشد که همه دنیا در برابرش کم بیاورد ...



خدایا مرا ببخش بخاطر تمام کارهای بدم

امام زمان به بزرگی خودت منو رو ببخششش




  • مفقود الاثر

نظرات  (۳)

  قدیما پسرا واسه خودشون با زغال سبیل می کشیدن ک شبیه پدراشون بشن 

         اما حلا پسرا زیر ابرو هاشون رو بر می دارن تا شبیه مادراشون بشن

پاسخ:

قبول دارم ولی همه اینجور نیستنا

عاقا این دخترا چقد بی حیان
قدیما یه روسری میذاشتن
پاسخ:
واقعا...

سلام

واقعا روزگار عجیبیه

جالب بود خدا قوت

پاسخ:
ممنون از لطفت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی