سرباز منتظر

برا شادی روح شهدای گمنام و عموی عزیزم مفقودالاثر مرتضی باقری و شهدای اسلام صلوات

سرباز منتظر

برا شادی روح شهدای گمنام و عموی عزیزم مفقودالاثر مرتضی باقری و شهدای اسلام صلوات

سرباز منتظر

(به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم)
خدایا ان ده که ان به...
خدایا کمکم کن تا شهدا را خوب جلوه دهم و ارزش چادر را بیان کنم.اللهم صل علی محمد و ال محمد(ص)
"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ
وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا".
از این به بعد از خاطرات شهدا از نماز شبشون براتون مینویسم ولی صلوات برا شادی روح شهدا یادتون نره
به شلمچه خروش نینوا بود نوای چاوشان کربلا بود

میان زایران معبد نور حسین فاطمه با مرتضی بود

پیام های کوتاه
  • ۱۸ فروردين ۹۳ , ۱۳:۴۶
    آرزو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

منو یک دل...


 

 

من و یک دل هوایی، حاصل یه آشنایی

ممنونم ازت خدایا، که شدم امام رضایی

زده ام قید خودم رو، آخه من خودم حجابم

چشمامو بستم دوباره، توی صحن انقلابم

emam reza (H.s 92-09) WwW.Shabhayetanhayi.ir

هردفعه میام زیارت، دل رو پیشت جا میذارم

وقت رفتن روی خاکت، با لبام امضا میذارم

دست خالی رد نمیشم، این دیگه یه اعتقاده

آخه من اذن دخولم از در باب الجواده

 

babol javad (H.s 92-09) WwW.Shabhayetanhayi.ir

 

 

بازم خدا رو شکر امام رضا طلبید،ازش ممنونم خیلی باحال بود ،اخه رفتنش خیلی باحاله ولی موقع

 

اومدن ادم دلش میگیره و دوسنداره بیاد چی میشد همیشه اونجا بودم...

 

امام رضا تو رو به مادرت قسم طاقت دوریت ندارم کاری کن من گنهکار دوباره بیام

 

الهم عجل لولیک افرج

  • مفقود الاثر

نظرات  (۵)

  • مهدی یار کلاتی
  • سلام
    ممنون
    جالب بود
    خدا رحمتمون کنه و شما رو هم بیشتر به خاطر این وب لاگت
    پاسخ:

    ممنون سر زدین

    یا علی

    سلام.من قسمتم شده و این چهارشنبه دارم میرم مشهد.البته اگه خدا بخواد.خیلی دلم برای امام رضا  و اون گنبد طلاییش تنگ شده.برا همتون دعا میکنم.

    هردفعه میام زیارت، دل رو پیشت جا میذارم وقت رفتن روی خاکت، با لبام امضا میذارم
    خیلی این قسمت شعر قشنگ بود.واقعا که من این طوری هستم.
    و ممنونم از سایت زیباتون.
    پاسخ:
    حتما ما رو هم دعا کنید یا علی

    مستندی از ناگفته های دستگیری عبد المالک ریگی-

    (قسمت اول):

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9407

    (قسمت دوم):

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9414

     

    "سلام برایرانیان آزاده"

    تقدیم به مردمی که در برابر تمام دنیا ایستادند:

    http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9415

    پاسخ:

           
           ختماااااااااا
    از وبلاگ خوب شما دیدن کردم. اجرتان با حضرت زهراء(س)
    السلام علیک یا ابالحسن یا علی بن موسی الرضا
    پاسخ:

    ممنون از لطفتون

    اجر هممون ایشا الله

    آقاجان دلم لک زده برای حرم قشنگت. لطفی کن و این بارهم بطلب مارا. یاعلی بن موسی الرضا(ع)
    پاسخ:

           
           ایشاء الله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی