سرباز منتظر

برا شادی روح شهدای گمنام و عموی عزیزم مفقودالاثر مرتضی باقری و شهدای اسلام صلوات

سرباز منتظر

برا شادی روح شهدای گمنام و عموی عزیزم مفقودالاثر مرتضی باقری و شهدای اسلام صلوات

سرباز منتظر

(به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم)
خدایا ان ده که ان به...
خدایا کمکم کن تا شهدا را خوب جلوه دهم و ارزش چادر را بیان کنم.اللهم صل علی محمد و ال محمد(ص)
"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ
وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا".
از این به بعد از خاطرات شهدا از نماز شبشون براتون مینویسم ولی صلوات برا شادی روح شهدا یادتون نره
به شلمچه خروش نینوا بود نوای چاوشان کربلا بود

میان زایران معبد نور حسین فاطمه با مرتضی بود

پیام های کوتاه
  • ۱۸ فروردين ۹۳ , ۱۳:۴۶
    آرزو
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندها

اقا خیلی دوست دارم

وصف گنـــــــبد طلاتو ، از قنـــــــــاری ها شنیدم                     اومدم با بال خسته ، تا به گنبـــــــــدت رسیدم

بین اون کبوتــــــــــــرای تازه بال و  پرکــــــــشیده                من همون کلاغ سیاهم ،که به پا بوست رسیده

با تموم روســــیاهی ، کنج گنبــــــــدت نشستم                        خدا میدونه هزار بار ، گریه کردم و شکــــــستم

کفترای رو سفـیدت ، تا نگاشــــــون به من افتاد                         بالاشون به هم کوبیـدن ، همگی با هم زدن داد :

که کلاغ سیاهه اینجا جای ماس که رو سفیدیم                              تا حالا به این سیاهـــــــی این ورا کسی ندیدیم

برو گنبد و رهـــــــا کن خیلی زشت و روسـیاهی                           یعنی با این همــــــــــه زشتی زائر امام رضایی

ناگـــــــــهان جرقه ای زد یه نگاه آشـــــــــــنایی                  کفترا همــــــه پریدند از رو گـــــــــــــــنبد طلایی

صدا گفت کلاغ سیاهـــــــــه نکنه دلت بگیـــــره                    کسی اینجا دست خالــــی از ضـریح من  نمیره

خیلی از تو رو ســــــــیاه تر اومدن به این حوالی                         اما یکیشون نرفتن با غم و شکــــــــــسته بالی

با یه مشتی آب و دونه بیا خســــــتگیت و در کن                         کنج گنبدم همین جا باش و امشب و سحر کن

.............................

من.......................................................................................................................................

اسلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)

قربون کبوترای حرمت امام رضا.....

درست یک هفته قبل از محرم بود 

برا چهارمین بار بود که اقا طلبیده بود

از شب اخر براتون میگم دوستان

نماز مغرب و عشاء که خوندیم،فکر کنم اومدیم تو صحن انقلاب با 5تا بر و بچ خوب دانشجو که رفقام بودند،

خدایش تو حرم عجب بارونی بود


قرار بود بریم هتل با بچها،

دیدیم که داره بارون میاد گفتیم چند دقیقه ای با اقا درد و دل کنیم، تو بارون و تو حرم اقا نشستم و اولش با خانواده و دوستان تماس تلفنی گرفتم بعدش،


گریه کردن و با اقا صحبت کردن،خدایش وصف کردنش سخته؛


برا همتون دعا کردم دوستان

و از اقای مهربون خواستم انشاءالله 


سفر کربلا و سلامتی و عاقبت بخیری نصیب همتون کنه،

دوستان عزیز حتما منو دعا کنید،ممنون عزیزان


یا علی(صلوات)




  • مفقود الاثر

نظرات  (۳)

  • ذختر ایرونی18
  • سلام  حاجی خوب بود .....خداجونم  بنده خوبت هر چی دوس داره  سلاحشه بهش بده  همگی عامین یارب العالمین

    شعر زیراگه حوصلت شد بخون  .

    دل خوش از انیم که حج می رویم/ غافل از انیم که کج می رویم/کعبه به دیدار خدا می رویم او که همین جاست کجا می روی/حج به خدا جز به دل پاک نیست/شستن غم از دل غم ناک نیست/دین که به تسبیح وسرو ریش نیست هر که علی گفت که درویش نیست/صبح به صبح به دنبال مکروفریب شب همه شب گریه امن یوجیب

    محمدییاش صلوات 

    پاسخ:

    ممنون سر زدین

    چشم خوندم

    لینک شدید
    ...
    کربلا نصیبتون
    پاسخ:
    ایشا... نصیب همه بشه.شما هم لینک شدید
    ممنون.
    سلام
    هر بار ک یکی از بارون حرم میگه-
    یاد لیز بازی میفتیم-تو وختای خلوتی حرم خیلی میچسبه ..:)
    ..
    ای کاش حرم بودم و مهمان تو بودم
    مهمان تو و سفره احسان تو بودم

    یک عمر گذشت و سر و سامان نگرفتم
    ای کاش فقط بی‏سر و سامان تو بودم

    تا چشم گشودم به دلم مهر تو افتاد
    زآن روز چو آهوی بیابان تو بودم

    طوفان عجیبی است غم عاشقی تو
    چون موج اسیر تو و طوفان تو بودم

    ای گنبد تو عشق ، من خسته دل ای کاش
    چون کفتر پر بسته ایوان تو بودم

    یک پنجره فولاد دلم تنگ تو آقاست
    ای کاش ز زوار خراسان تو بودم

    مهدی صفی یاری
    ..
    دود این شهر مرا از نفس انداخته است
    ب هوای کرب و بلا محتاجم
    پاسخ:
    علیک سلام

    واقعا ای کاش ز زوار خراسان تو بودیم،

    ما را دعا کنید.
    التماس دعا،
    یا علی.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی